Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(5)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Śliwa Anna (1963- )
(2)
Arndt Roland
(1)
Burton Celia
(1)
Całus Edmund. Tł
(1)
Colwill Nina L
(1)
Czak Krystyna
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Domański Piotr
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Hall Judith A
(1)
Hudak Marta
(1)
Knapp Mark L. (1938- )
(1)
Kobjoll Klaus
(1)
Michael Norma
(1)
Nienartowicz Artur
(1)
Sieradzki Andrzej (marketing)
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Szymbor Jerzy tł
(1)
Vinnicombe Susan
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Zarządzanie
(2)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Menedżerowie
(1)
Praca
(1)
Samowychowanie
(1)
Sukces
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia sukcesu, czyli Przyjaźń w interesach / Roland Arndt ; [tł. Krystyna Czak]. - Wydanie I przetworzone na podstawie wydania 1. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 215, [1] stron ; 20 cm.
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Poprzednie wydanie pt.: Komunikacja międzyludzka : psychologia sukcesu czyli przyjaźń w interesach.
Bazując na konkretnych przykładach z życia zawodowego osób reprezentujących różne profesje, autor książki wskazuje możliwości kontaktów międzyludzkich, nacechowanych uczciwością, zaufaniem i konstruktywnym działaniem. Dzięki temu może dojść do powstania swoistego rodzaju przyjaźni prowadzącej do obustronnych korzyści nie tylko w sferze prywatnej, ale i zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność - Astrum)
Na okł. podtyt. : jak to robić w twojej organizacji.
Bibliogr. s. 157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.F (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność : seria książek naukowych i popularno-naukowych)
Bibliografia przy rozdziałach.
Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tablo-idowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia?W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Czym jest komunikacja? Jakie są relacje między zachowaniem niewerbalnym a werbalnym?W jaki sposób komunikacja niewerbalna wpływa na kształt naszego życia codziennego?Czy język ciała jest umiejętnością nabytą, czy też cechą wrodzoną i instynktowną?Czy prawdą jest, że niektórzy z nas potrafią skuteczniej niż inni komunikować swoje myśli twarzą, tonem głosu i innymi sygnałami płynącymi z ciała?Niniejsza publikacja zawiera materiał teoretyczny i badawczy opracowany przez naukowców pochodzących z różnych środowisk akademickich i reprezentujących wielorakie dyscypliny wiedzy - teorię komunikacji, doradztwo, psychologię, psychiatrię, językoznawstwo, socjologię, zarządzanie i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19157 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywakcja / Klaus Kobjoll ; [tł. Edmund Całus]. - Wrocław : "Astrum", 2000. - 174, [2] s. ; 21 cm.
(Kreatywność - Astrum)
Na okł. podtyt.: jak to robić w twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18.C (2 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum managera / Andrzej Sieradzki. - Wydanie I przetworzone na podstawie wydania I. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, [2016]. - 202, [1] : ilustracje ; 19 cm.
(Kreatywność)
Czy jesteś dobrym organizatorem i menedżerem? Czy wybrałeś właściwy styl kierowania? Jaką masz szansę na zrobienie kariery? Czy planowanie jest Twoją mocną stroną? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Vademecum managera autorstwa Andrzeja Sieradzkiego - praktycznym poradniku skierowanym zarówno do menedżerów działających w dużych, jak i małych firmach, a także do wszystkich potencjalnych kandydatów do tego zawodu. Zamieszczone tu porady mają bezpośrednie odniesienie do nas, do naszych problemów, do konkretnych sytuacji i do cech naszego charakteru. Sugerowane rozwiązania będą pomocne w doskonaleniu metod zarządzania, podejmowaniu decyzji, radzeniu sobie z konfliktami w firmie, opanowaniu stresu w pracy. Atutem tej książki są dodatkowe testy dla menedżera, które mają na celu lepsze poznanie swoich mocnych i słabych stron oraz uświadomienie sobie tego, jak nas postrzegają podwładni, współpracownicy i partnerzy zawodowi. Żywimy nadzieję, iż Vademecum managera pomoże przypomnieć i uporządkować wiadomości niezbędne do skutecznego zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Tytuł oryginału: "The essence of women in management" 1995.
Bibliografia przy rozdziałach.
Firmy potrzebują utalentowanych kobiet na eksponowanych stanowiskach, nie tylko z uwagi na sprawiedliwość społeczną, ale również dlatego, że wnoszą one inne spojrzenie na pewne postawy i umiejętności, takie jak: poczucie współpracy, współuczestnictwa, zaangażowania, zdolność słuchania i przekazywania informacji, umiejętność porozumiewania się, które instynktownie łączą z pracą zawodową. W sprawozdaniu Management in the Millenium (Zarządzanie w XXI wieku) opracowanym przez dziesięć największych firm brytyjskich stwierdzono, iż umiejętności reprezentowane przez kobiety predysponują je na czołowe menedżerskie stanowiska w nadchodzącej epoce przyszłego wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19155 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej